Viziteaza noul site PCFORUM.RO !
Cautare
Cautare
AutentificareUtilizatorParola
   
Inregistrare
Inregistrare
Portalul PCForum Hardware Sofware Jocuri video Telefoane Mobile / Gadgeturi Internet
PC Forum » Stirile zilei » Parerea mea » Emag- cei mai NESIMTITI!!!!!

Raspunde la subiect  Trimite acest topic pe Yahoo Messenger
Pagina12>
Emag- cei mai NESIMTITI!!!!!

Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
Vizitator

Securitate IT


Vezi profilul userului





Mesaj Trimis: 03 Feb 2008 12:47    Subiect: Atentie ! Emag- cei mai NESIMTITI!!!!! Raspunde cu citat (quote)


Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
Este incredibil cat de nesimtiti pot fi angajatii emag din service.
Am cumparat pana acum de la eMag peste 4500RON , mai multe produse. Din nefericire ultima data produsul sa intamplat sa fie defect(nu e nimic am zis eu , ma duc in 24 de ore si i-au banii inapoi pe el sau il schimb).
Ma duc a doua zi cu el inapoi , vorbesc cu un baiat la relatii cu clientii si imi spun sa ma duc cu el la service. Ajung la service, acolo sunt intrebat care este problema , explic ca am cumparat cu o zi inainte o placa de baza si am observat acasa dupa ce am instalat-o ca se restarteaza calculatorulfara motiv si din aceasta cauza vreau sa o schimb cu un alt produs sau sa iau banii inapoi(nu trecusera 24 de ore). Doamna de acolo imi spune sa ii dau garantia si placa de baza. Se uita la ea nu observa nimic apoi o ia in mana si se duce cu ea la baietii de la service(fara sa semnez nici o foaie de intrare in service). Sta vreo 10 minute apoi se intoarce si imi da placa in brate ca nu are cum sa ma ajute pentru ca este indoit un pin. Nu imi venea sa cred... acasa inainte sa o bag in cutie m-am asigurat ca totul sa fie exact cum a fost cand am luat-o, am verificat pinii si tot.(nu cred ca au indoit ei pinul , sunt sigur de asta)
Atunci ii explic ca placa mergea doar ca se reseta cand intram intr-un joc , daca avea un pin indoit nu pornea deloc. Ea imi spune ca nu are ce sa imi faca si sa iau placa sa plec. Atunci se baga alt "destept" din cei de la receptie service si imi spune ca pierd timpul degeaba pentru ca banii oricum nu ii vad inapoi. Intreb atunci de ce nu pot sa primesc banii inapoi si imi spune ca este o defectiune fizica si nu face obiectul garantiei(defect produs de ei).
I-au placa , ma duc cu ea din nou la relatii cu clientii si le explic ce au spus cei de la service. Un baiat de acolo ma i-a deoparte si cu un ac indreapta pinul de la procesor. Acum ca nu se mai vedea nici un pin indoit ma intorc la service si spun acelasi lucru , ca am venit sa i-au banii pe placa deoarece nu au trecut 24 de ore si am dreptul(de data asta am fost la alta doamna). Atunci doamna de prima data sare ca arsa si imi spune ca nu are cum sa o schimbe ca are pinul indoit. Eu ii arat placa si i-am spus sa imi arate care din pini este indoit. Se uita atent , nu mai vede nici un pin indoit... Atunci suna pe cineva, ii explica cum am indeptat pinul si daca poate sa imi dea banii inapoi. Cei de la telefon au spus ca daca placa functioneaza sa imi dea banii pe ea. Atunci doamna vrea sa i-a placa si sa se duca cu ea in service (sa o "verifice" cica). Eu spun ca vreau sa vad si eu deoarece am vazut ce s-a intamplat prima data si nu m-ai am incredere. Atunci deodata nu mai vrea sa o incerce , ci scoate o foaie de service pe care scrie la defectiuni ca are un pin indoit(desi pinul nu mai era indoit) si ma pune sa o semnez, cica altfel nu poate sa intre cu placa in service si ca oricum trebuie sa scrie o defectiune(chiar daca prima data a intrat si a stat 10 minute fara sa semnez nimic). Eu ii spun , cum doamna nu puteti, prima data a-ti intrat fara sa semnez nimic... Ea ma face mincinos si imi spune ca daca nu semnez sa i-au placa si sa plec, deoarece placa nu intra in service la verificat daca nu semnez acea foaie. Eu am spus ca nu semnez deoarece nu sunt de acord cu defectul scris si ca sigur nu o sa mai iau banii inapoi daca am semnat ca are un pin indoit.... Iar sare baiatul de langa cu gura si imi spune ca nu face obiectul garantiei si sa plec acasa....
Pana la urma , desi stiam ce o sa se intample am semnat. Atunci femeia i-a placa si intra cu ea in service. Sta 5 minute apoi ma cheama si pe mine... Imi arata cei de acolo ca placa merge dar ca banii nu ii primesc inapoi, deoarece am semnat ca este pinul indoit... Ce surpriza!!!... I-au placa ma intorc la service(baiatul si doamna aia zambeau) si intreb, deci primesc banii sau nu, chiar daca stiam deja raspunsul. Baiatul imi spune ca nu primesc nici un ban din acelasi motiv...
Imi dau seama ca nu mai are nici un rost , i-au placa si plec (am lasat si garantia acolo, oricum era degeaba...)
In afara de faptul ca nu o sa mai cumpar niciodata nimic de la eMag si o sa sfatuiesc si pe altii sa faca acelasi lucru as vrea intr-un fel ca lucrurile sa nu ramana asa , deoarece sigur s-a intamplat la mai multi si o sa se intample in continuare.
Sper doar ca baiatul acela sarman care tot se baga in seama si doamna care a indoit pinul sa fie dati afara. Si daca e nevoie si mai este careva in situatia asta as depune cu placere o plangere la sediu eMag pentru aceasta.


Si vroiam sa mai spun, cat am stat acolo a mai venit o fata care a trecut prin aceeasi situatie, pe care sarmanul ala de la service o si lua la mijto... Mi-a trecut prin cap sa fac o reclamatie atunci, dar probabil era pierdere de timp....
Comentarii:
Newsman (42) Sex:Barbat

Securitate IT

Traficant de Informatii
Traficant de Informatii
Vezi profilul userului

Inscris la: 01/Mar/2006
Mesaje: 6472
Locatie: here
Newsman este offline  Trimite mesaj privat Blog Viziteaza site-ul utilizatorului ID Yahoo Messenger
Mesaj Trimis: 03 Feb 2008 13:19    Subiect:  eMAG = probleme Raspunde cu citat (quote)

Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
La nici cateva luni dupa ce am avut si eu probleme cu emag, se pare ca experientele se repeta... Oare o fi atat de greu sa te organizezi ca firma? Oare o fi atat de greu sa platesti un pic mai mult pentru angajati mai buni?
Oricum, emag ramane afacerea love & hate cea mai ciudata din Internetul romanesc. Cumpara din ce in ce mai multi desi sunt tot timpul probleme.
un1cOoL (32) Sex:Barbat

Securitate IT

Master
Master
Vezi profilul userului

Inscris la: 23/Mar/2006
Mesaje: 358
Locatie: Bucharest
un1cOoL este offline  Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul utilizatorului ID Yahoo Messenger
Medalii: 1 (Detalii)
Bila alba (Numar: 1)
Mesaj Trimis: 04 Feb 2008 2:36    Subiect:   Raspunde cu citat (quote)

Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
Eu cred ca te-au facut in asa fel incat sa nu iti dea banii inapoi ori sa iti schimbe placa. Trebuia sa fi un pic mai atent si POATE banuiai ce se intampla. Ce pot sa zic este ca ar trebui sa faci o reclamatie la OPC, cred ca tot ei se ocupa de chestiile astea.

La firma la care lucrez trebuie sa ma comport exemplar cu clientii pt. ca se bazeaza foarte mult pe customer service si daca as fi facut ceva de genul asta cred ca as fi dat afara imediat. Totusi, ar trebui sa stie mai multa lume despre ce ar putea sa pateasca cu eMag.
korsar (61) Sex:Barbat

Securitate IT

Moderator pcforum.ro
Moderator pcforum.ro
Vezi profilul userului

Inscris la: 16/Mar/2006
Mesaje: 2141
Locatie: Baia Mare
korsar este offline  Trimite mesaj privat
Mesaj Trimis: 04 Feb 2008 11:18    Subiect:   Raspunde cu citat (quote)

Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
mda,e f bine sa se "popularizeze" magazinele care isi bat joc de clienti,ca sa n-o mai pateasca si altii.trebuie sa fi prost rau,sa pui pe picioare un magazin online si sa faci greseli de genul asta.daca tragi tepe,furi la cantar,la buticul din colt,vor afla,eventual,doar cateva zeci de persoane,din zona.dar pe net,afla toata planeta. ajunge sa faci o cautare cu google si apar comentariile la adresa firmei,iar clientii fug de tine.oare e asa de greu de priceput,pt unii? ma refer in general,nu doar la Emag,n-am cumparat niciodata de la ei,intotdeauna am gasit altundeva mai ieftin...Smile dar atentie,nu toate criticile sunt obiective.unele pot veni kiar din partea concurentei,altele din partea clientilor care au distrus,din prostia lor,produsul cumparat,si incearca tot felul de shmekerii sa le fie skimbata...
Freeman (32) Sex:Barbat

Securitate IT

Nou venit
Nou venit
Vezi profilul userului

Inscris la: 06/Feb/2007
Mesaje: 29
Locatie: #bra$ov
Freeman este offline  Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul utilizatorului Adresa AIM ID Yahoo Messenger ID MSN Messenger ID Google GTalk Skype Numarul ICQ
Mesaj Trimis: 04 Feb 2008 13:11    Subiect:  Salut Raspunde cu citat (quote)

Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
Eu zic sa mergi la o televiziune si sa faci un flagrant cu ei sau ceva....cu camera ascuna....pro tv-ul face din astea....trebuie sa-i lovesti unde-i doare cel mai tare...adica la vanzari....si asta se poate face ori cum ti-am spus...ba chiar si cu OPC-ul...dar tot asa cu televiziunea langa...opc-ul inca are putere in Romania....merita incercat! + ca ai cumparat mai multe produse....nush...urat din partea lor! Trebuie arsi urat de tot pentru faze din acestea!
korsar (61) Sex:Barbat

Securitate IT

Moderator pcforum.ro
Moderator pcforum.ro
Vezi profilul userului

Inscris la: 16/Mar/2006
Mesaje: 2141
Locatie: Baia Mare
korsar este offline  Trimite mesaj privat
Mesaj Trimis: 04 Feb 2008 14:14    Subiect:   Raspunde cu citat (quote)

Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
asta cu tv-ul scuze,dar suna hilar....poate,doar la OTV...acolo apar simultan,mirese,disparuti,cadavre cu capul taiat,prostituate fugite de acasa,soacre batute,invitati retardati...orice,ce nu-i costa bani.Smile
televiziunile serioase,nu pot sari la toate sesizarile....ce s-ar intampla,daca orice nemultumit,ar da buzna la toate posturile cu problema lor?....mai mult,nu poti filma in casa nimanui,fara acceptul proprietarului.
silviuc (35) Sex:Barbat

Securitate IT

Nou venit
Nou venit
Vezi profilul userului

Inscris la: 09/Feb/2008
Mesaje: 1

silviuc este offline  Trimite mesaj privat
Mesaj Trimis: 09 Feb 2008 16:32    Subiect:  si eu am avut probleme cu ei Raspunde cu citat (quote)

Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
Ce fel de problema. Sefu meu a vrut sa isi ia un laptop si i-am recomandat unu de la emag si ma pus pe mine sa ai fac comanda. Toate bune si frumoase laptopul trebuiea luat pe firma am completat toate datele corespunzator am bifat ca vreau facturua si asa mai departea. La cateva ora au sunat l-am confirmat comanda. A doua zii am primit laptopul mai putin factura si garantia. Nu sunt din Bucuresti asa ca nu am putut face un drum pana la ei, am sunat si am vb cu cineva de la relatii cu, clientii si mi-a zis ca o sa imi trimita pe mail si pe fax copia dupa factura conform cu originalu. in fiecare zii o saptamana i-am sunat si mam rugat de ei tot timpul ma puneau sa asept sa nustiu ce tot vrajeli. Sa dai patruzeci de milioane pe un laptop si sa nu ai dovada ca l-ai luat de la ei e chiar nasol. de abia dupa lungi discutii si amentintari la telefon dupa o saptamana am primit o copie a facturi pe fax dar nu se intelegea mai nimic din ea. si a ramas asa. Acuma daca se intampla ceva cu laptopul si nu beneficiez de garantie pentru ca nu mi-au trimiso ce pot sa fac in cazul asta. Numai OPC-ul stie. La ei ar fii trebuie sa sun nu ia idiotii aia de la emag.
korsar (61) Sex:Barbat

Securitate IT

Moderator pcforum.ro
Moderator pcforum.ro
Vezi profilul userului

Inscris la: 16/Mar/2006
Mesaje: 2141
Locatie: Baia Mare
korsar este offline  Trimite mesaj privat
Mesaj Trimis: 09 Feb 2008 21:47    Subiect:   Raspunde cu citat (quote)

Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
opc ar fi o solutie...dar emag e in bucuresti,tu nu...se cam inbarliga traseul,si nu se stie ce iese pana la urma...poate vor zice ca au pus factura in colet si tu ai pierdut-o....si daca ei au un exemplar al facturii,vor avea dreptate. dar ma tem ca nu au,posibil sa fie marfa comercializata la negru,de aia refuza factura si garantia...sau poate nici nu e nou laptopul.Smile
unul din angajati,a vrut sa scape de el,mai stii?
pe viitor,sa desfaci coletul,sa verifici marfa,apoi sa semnezi si sa platesti.la urma urmei,n-ai cumparat cartofi,laptopul se putea avaria si in timpul transportului,si pt un display spart,nu se acorda garantie.bineinteles,marfa ar trebui sa fie asigurata,de catre curier,el e despagubit in asemenea cazuri,dar daca nu recunoaste ca a dat cu el de pamant,sau a pus un frigider deasupra lui???
marius3c (33) Sex:Barbat

Securitate IT

Nou venit
Nou venit
Vezi profilul userului

Inscris la: 17/Apr/2008
Mesaje: 2

marius3c este offline  Trimite mesaj privat
Mesaj Trimis: 17 Apr 2008 0:38    Subiect:  experiența mea eMAG Raspunde cu citat (quote)

Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
În ziua de 29.03.2008 am achiziționat din showroom-ul eMAG un notebook DELL Inspiron 1525, Intel Core Duo 2.0GH, 2x1GB RAM, HDD 160 GB pe care am plătit suma de 2.554,93 RON.

După câteva ore de funcționare, pe ecranul notebook-ului au apărut dungi colorate iar sistemul nu a mai răspuns nici măcar la comanda Alt+Ctrl+Delete. Blocajul se repeta de fiecare dată când notebook-ul era în funcțiune pentru mai mult de 1-2 ore. Frecvența acestor blocaje a crescut, ajungând ca sistemul să nu mai răspunde la nici o comandă chiar după intervale de jumătate de oră.

La data de 14.04.2008, pentru a mă asigura că aceste blocaje nu sunt provocate de o eroare de natură software sau de un driver nepotrivit (cu toate că am instalat driverele după CD-ul DELL din cutia notebook-ului) am formatat partițiile HDD-ului și am reinstalat sistemul de operare Windows Vista, instalând de această dată cele mai noi versiuni de drivere furnizate de situl http://support.dell.com/.
Blocajele însă nu au dispărut. Având în vedere că sistemul nu mai răspunde la comenzi fără să afișeze nici un mesaj de eroare, ci doar, uneori, dungi colorate, am ajuns la concluzia că blocajele sunt de natură hardware și că singura soluție este apelarea la service-ul autorizat. În aceeași zi (14.04.2008), am apelat numărul de telefon înscris pe certificatul de garanție și mi s-a spus să aduc notebook-ul in service.

La data de 16.04.2008, orele 16 mă aflam la service-ul eMAG din Splaiul Independenței, nr. 319 cu notebook-ul în ambalajul original cu toate accesoriile în cutie. Un domn de la service îmi spune că blocajele la acest model de laptop sunt des întâlnite și că sunt provocate de driverul de la placa video, driver care nu funcționează corect pe sistemul de operare Windows Vista. ”Cam toți care au modelul acesta folosesc XP”, ”Vista e o porcărie”
Eu am replicat spunând ca mai am calculatoare care operează Vista și care funcționează fără erori iar domnul de la service mi-a recomandat să încerc driverele după support.dell.com.

Am explicat acestui domn că blocajele nu sunt cauzate nici de drivere și nici de sistemul de operare Vista și că modelul de notebook DELL 1525 este fabricat pentru a rula pe sistemul de operare Vista, având atât pe site cât și pe CD drivere pentru Vista, ci nu pentru XP.
Menționez că am plătit 2.554,93 RON și am achiziționat un notebook cu procesor de 2 GH și 1x2 GB de RAM, tocmai pentru a putea rula sistemul de operare Windows Vista și că nu sunt dispus să folosesc un sistem de operare mai vechi.

După ce într-un final acest domn, a înțeles care este problema mi-a recomandat să merg la un service DELL din sectorul 2, pentru că ”aici durează mai mult, in maxim 10 zile vă anunțăm diagnosticul”.
Am întrebat care este perioada maximă în care produsul poate să stea in service și mi-a răspuns că ”10 % din perioada de garanție conform certificatului de garanție”, un termen extrem de favorabil furnizorului, având în vedere că 10% din perioada de garanție înseamnă 10% * 36 de luni = 3,6 luni. Am înțeles astfel că pot primi produsul reparat în maxim 3,6 luni = 15, 4 săptămâni = 108 zile..

Ce am observat la acest domn?
1. A încercat să mă convingă că notebook-ul nu are nimic ”e o problemă des întâlnită la modelul acesta, instalează driverul după dell.suport.com”
2. A încercat să mă convingă că blocajele au cauze de natură software ”vista e o porcărie” ”cam toți care au modelul acesta folosesc XP”
3. A încercat să mă convingă să merg la alt service ”mergeți la service-ul Genesys, aici durează mai mult”

După discuția purtată cu domnul de la service, am fost îndrumat către o doamnă care mi-a cerut să scot notebook-ul din cutie ”lăsați doar laptopul”, fiind deja informat că laptopul putea fi schimbat doar in 24 de ore de la cumpărare. După un studiu atent asupra laptopului doamna de la service mi-a sugerat că acesta este zgâriat pe capacul de la carcasă, am cerut cu uimire să îmi arate exact unde este zgâriat iar aceasta mi-a arătat că, înclinat în lumina se văd niște dungi fine pe capacul laptopului. Văzând că doamna trece pe fișa de service ”carcasa este zgâriată” am scos telefonul mobil și am spus că doresc să fac o poză carcasei pentru a mă asigură că nu îl voi primi înapoi zgâriat cu adevărat. La acest gest toate privirile din service au fost ațintite asupra mea iar domnul cu care am purtat prima discuție a replicat de la biroul său ”Aici nu se fac poze, oricum nu iese nimic în poză și toate capacele negre ca acesta se zgârie”.

Ce am observat la această doamnă?
1. Intenția clară de a nu înlocui produsul – mi-a cerut să îi dau doar laptopul și să păstrez ambalajul și accesoriile.
2. Dorința de a se asigura că nu voi primi un alt notebook – mi-a demonstrat că acesta este zgâriat de liniile fine care se văd pe capac, atunci când carcasa este înclinată în lumină.

În final am lăsat notebook-ul pe mâna doamnei de la service și am plecat cu speranța că acesta va sta în service o perioadă cât mai mică din maximul de 108 zile.

Prima mea experința în service-ul eMAG:
- m-am simțit jignit când domul de la service mi-a spus ca modelul meu de laptop nu are driver video care să funcționeze pe sistemul de operare Vista – în condițiile în care pe CD-ul din cutia produsului sunt doar drivere pentru Vista, ci nu pentru XP,
- m-am simțit respins de modul în care mi-a recomandat alt service,
- m-am simțit ofensat când doamna de la service mi-a sugerat că amprentele și urmele după capacul notebook-ului sunt zgârieturi,
- am fost uimit când am aflat care este perioada maximă în care produsul poate să rămână în service – 108 zile..
marius3c (33) Sex:Barbat

Securitate IT

Nou venit
Nou venit
Vezi profilul userului

Inscris la: 17/Apr/2008
Mesaje: 2

marius3c este offline  Trimite mesaj privat
Mesaj Trimis: 17 Apr 2008 0:47    Subiect:   Raspunde cu citat (quote)

Vezi super-ofertele zilei! Mergi in Magazinul Online
ii rog pe cei care au trait experiențe similare cu personalul eMAG sa imi trimita datele de contact la m85net@yahoo.co.uk - poate facem o sesizare comuna catre protectia consumatorului sau catre o agentie de media
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Raspunde la subiect    PC Forum » Stirile zilei » Parerea mea » Emag- cei mai NESIMTITI!!!!!
Pagina12>
Pagina 1 din 2



Mergi direct la:
 
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Nu puteți descărca fișiere în acest forum


Topicuri Similare
Subiect / Autor Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
Nu sunt mesaje noi eMAG.ro, in Top 100 Capital
Newsman
Securitate, comert online 1 12 Oct 2007 17:18 Vizualizarea ultimului mesaj
Newsman
Nu sunt mesaje noi HP 510, in oferta la eMag
Newsman
Hardware / Software 1 21 Feb 2007 12:22 Vizualizarea ultimului mesaj
qwerty1
Nu sunt mesaje noi Muzica la eMAG
lila
Altele 0 04 Noi 2011 10:31 Vizualizarea ultimului mesaj
lila
Nu sunt mesaje noi eMag trece la ePayment
Newsman
Internet si Comunicatii 0 01 Sep 2006 12:39 Vizualizarea ultimului mesaj
Newsman
Nu sunt mesaje noi Olympus LS-10, oferta la eMAG
Newsman
Multimedia 0 19 Mai 2008 20:30 Vizualizarea ultimului mesaj
Newsman


Ora este GMT + 3 ore. Acum este: 4:48

stiri teste hardware
Telefoane mobile
ComputerBlog.ro


Powered by phpBB

Anti Bot Question MOD - phpBB MOD against Spam Bots